آرشیو دی ماه 1400

وبلاگ بروز و باحال، شامل مطالب و مقالات جالب، مفيد و كاربردي

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

 

اگر یخچال سامسونگ مورد استفاده شما دچار اشکالاتی در عملکرد شده است می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج بهره‌مند گردید. کارشناسان حاضر در تعمیرات کرج، ضمن تسلط کامل بر قطعات و بخش های مختلف یخچال فریزر و ساید بای ساید، قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات این دستگاه می باشند. بد نیست بدانید که خرابی یخچال پس از طی عمر مفید آن، اتفاقی معمول است. دلیل این امر نیز کار کردن های طولانی مدت و بی وقفه این دستگاه است.

عواملی چون آلودگی های محیطی، نوسانات برق، ضربه، استفاده نادرست و … سلامتی یخچال ها را تهدید می کنند. بنابراین خرابی یخچال یا بروز مشکل در روند کاری این دستگاه مساله ای عادی بوده و چندان دور از انتظار نیست. اما تعمیرات یخچال مساله ای بسیار مهم است و باید به شکل درست و اصولی انجام شود. در غیر این صورت مشکلات دستگاه برطرف نشده و ممکن است در دراز مدت شاهد از کار افتادن یخچال تان باشیم. تمامی شرایط و ابزار مورد نیاز برای تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج، توسط شرکت تعمیرات کرج، فراهم شده است.

 

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج،  با این هدف راه اندازی شده است که کاربران این دستگاه خدمات مورد نیازشان را با سرعت بیشتری دریافت کنند. خدمات این مجموعه محدود به دستگاهی خاصی نبوده و انواع یخچال های سامسونگ اعم از دو قلو، کمبی، ساید بای ساید و … را شامل می شوند. روند کار در این مجموعه بدین صورت است که پس از تماس کاربر و اعلام مشکل، راهنمایی هایی به وی ارائه می گردد. در صورت برطرف نشدن مشکلات دستگاه، تیم تعمیر یخچال در محل به آدرس مورد نظر کاربر اعزام می شوند. پس از بررسی دقیق یخچال و شناسایی منشأ مشکل، اقدامات لازم انجام می شود.

مثلا در صورت صدا دادن یخچال، تعمیرکار قطعاتی مثل موتور و رادیاتور را بررسی کرده و از سالم بودن آنها مطمئن می شود. سپس تصمیم می گیرد که قطعات آسیب دیده را تعمیر کرده و یا آنها را با نمونه های جدیدتر جایگزین نماید. پس از تعمیر یاجایگزینی بخش آسیب دیده، یخچال تست خواهد شد. به این ترتیب کاربر شاهد رفع کامل مشکلاتی مثل یخ زدن مواد داخل یخچال یا آب شدن مواد داخل فریزر، گرم بودن بدنه، از کار افتادن یخچال یا فریزر، به هم خوردن درجه، بوی بد یخچال یا فریزر، فاسد شدن مواد غذایی و … توسط تکنسین های مرکز مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در کرج خواهد بود.

 

تعمیر تخصصی ساید بای ساید سامسونگ در کرج

ساید بای سایدها جزء محبوب ترین مدل های یخچال سامسونگ هستند. این مدل از یخچال ها هم ظرفیت بالاتر و هم ظاهر جذاب تر و قابلیت های بیشتری در مقایسه با سایر مدل ها دارند. اگر از این مدل ها استفاده کرده و مشکلی در نحوه کار آن مشاهده کرده اید، واحد تعمیر تخصصی ساید بای ساید سامسونگ در کرج در خدمت شما می باشد. در حالت کلی، مشکلات این محصول با سایر مدل های یخچال و فریزر تفاوت چندانی ندارد.

البته خرابی یخ ساز و انسداد لوله های آب یا خرابی ال سی دی را باید به مشکلات و ایرادهای این محصول اضافه کرد. در صورت روشن نشدن یخچال، کار نکردن ترموستات، عدم توانایی یخچال در اتومات کردن، برفک گرفتن یخچال، نشت آب و خیس شدن اوپراتور یخچال ، کاهش قابل ملاحظه میزان سرمای یخچال، بروز صداهای غیر عادی، عمل نکردن یخساز و کار نکردن آب سرد کن با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در کرج تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را در سریع ترین زمان دریافت کنید.

 

 

منبع: تعمیرات کرج

 

https://tamiratkaraj.com/samsung-refrigerator-dealer-in-karaj/

 

تعمیرات یخچال در منزل کرج

 

تعرفه و قیمت تعمیر یخچال به خدمت انجام شده روی دستگاه شما بستگی دارد. تعمیرکاران یخچال تعمیرات کرج، سعی دارند ایراد یخچال فریزر شما را با تعمیر قطعات برطرف کنند تا هزینه پرداختی شما کمتر شود. ولی درصورتیکه قطعه قابل تعمیر نباشد، باید قطعه تعویض شود. در این زمان قطعه اورجینال و با کیفیت توسط تعمیر کار یخچال فریزر تهیه و روی دستگاه، نصب می‌شود. در نتیجه بسته به اینکه چه خدماتی برای تعمیر یخچال شما ارائه می‌شود، قیمت تعمیرات متفاوت خواهد بود. در حالت کلی میانگین اجرت‌ها، در زمینه خدمات تعمیر یخچال و فریزر تعمیرات کرج، بین 52,000  تومان تا 10,000,000 تومان است.

 

تعمیرکار یخچال در منزل کرج به صورت شبانه روزی
امروزه یخچال به یکی از وسایل مهم برای زندگی تبدیل شده و افراد از مارک های متفاوت و حتی یخچال های متفاوتی در منازلشان استفاه می کنند، اما خرابی این وسیله کاربردی چیزی نیست که زمان مشخصی داشته باشد و در صورت خرابی باید هر چه زودتر به وسیله تعمیرکار یخچال کرج اشکال آن برطرف شود. تعمیر کار متخصص یخچال در منزل را از تعمیرات کرج بخواهید.
با توجه به موردی که بیان شد، شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز که به تعمیرات یخچال در منزل کرج نیاز داشتید، به سایت تعمیرات کرج، سر بزنید و تعمیر یخچال منزلتون را به یخچال ساز حرفه ای ما بسپارید.

 

تعمیرات یخچال در منزل کرج و دیگر شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که یخچال از جمله لوازم بسیار مهم و ضروری هر خانه‌ و محل کاری به حساب می آید و حتی برخی از شرکت ها و کسب و کارها مانند قصابی ها و… یکی از لوازم مهم برای کارشان همین یخچال ها می باشد. سایت تعمیرات کرج، بهترین یخچال ساز در زمینه تعمیرات یخچال در منزل کرج را برای همکاری انتخاب می کند.

 

برای اینکه بدانیم هزینه های تعمیرات یخچال در منزل داخل شهر کرج چقدر می‌شود، قبل از هر چیز باید تفکیکی در عوامل مؤثر بر هزینه‌ ها انجام بدهیم. هزینه خدمات تعمیرکار یخچال در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد.
طبیعتاً وقتی با یخچال ساز سیار کرج تماس می گیرم و برای تعمیر یخچال کرج از او کمک می‌ خواهیم، مشخص است که باید هزینه رفت و آمد او را بپردازیم که معمولاً با هزینه بازدید با هم گرفته می شوند به این معنی که اگر فرد یخچال ساز در کرج به منزل شما بیاید و فقط عیب یابی نماید و با هم به توافق نرسید هزینه ایاب و ذهاب و این بازدید به عهده مشتری است.


دومین مسئله که یکی از هزینه های اصلی در تعمیرات یخچال فریزر است، دستمزد یا حق الزحمه تعمیر کار یخچال در کرج می باشد که در سایت  تعمیرات کرج، سعی شده این هزینه به صورت متعارف از مشتری دریافت گردد.


سومین موضوع تأثیرگذار در قیمت خدمات تعمیر یخچال در کرج، هزینه قطعات و لوازم یدکی است که در صورت نیاز فنی کار برای شما مصرف می کند که در این صورت، می توانید قطعه خراب را از ایشان دریافت نمایید.


نکته آخر هم مشخصاً نوع یخچال شما و برند آن است. مسلماً هزینه خدمات تعمیر یخچال در منزل، برای برندی مثل سامسونگ و اسنوا یا ال جی تفاوت زیادی با برندهایی نظیر امرسان و هیمالیا و الکترواستیل خواهد داشت. از طرفی هر کدام از این شرکت ها مدل های مختلفی از انواع یخچال را تولید کرده اند، ولی باید در نظر داشت که تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ و یا هر برند دیگری از یخچال های فریزر معمولی بیشتر است.

 

 

منبع: تعمیرات کرج

 

https://tamiratkaraj.com

 

تعمیرات یخچال در کرج

 

آیا بهترین تعمیرگاه برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در کرج را می شناسید؟ نمایندگی تعمیرات یخچال و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی" تعمیرات کرج"، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

یخچال فریزر و ساید بای ساید از جمله ضروری ترین لوازم ضروری در منزل هستند که در صورت بروز هر مشکلی افراد نمی توانند حتی یک روز هم بدون آن سر نمایند. بنابراین چنانچه برای این وسیله مشکلی پیش بیاید ، همه ترجیح می دهند در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب یخچال فریزر برای آنها تعمیر شود. نمایندگی تعمیرات یخچال در کرج یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات تعمیر یخچال در کرج می باشد که به دلیل خدمات بسیار عالی که در اختیار مشتریان قرار می دهد ، توانسته است از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

 

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید یا تعویض آن

پیش از آنکه به معرفی خدمات تعمیرات کرج، بپردازیم، قصد داریم به یکی از سوال های مهمی که اکثر مشتریان می پرسند پاسخ دهیم. مشتریان اکثرا می پرسند که آیا تعمیر یخچال فریزر به صرفه تر است یا اینکه هر زمان یخچال فریزر دچار عیب یا مشکلی شد آن را تعویض کنیم؟ در جواب به این افراد باید بگوییم که به دلیل بالا بودن هزینه خرید یخچال فریزر نمی توان یک راهکار ثابت به همه افراد ارائه داد. از این رو مشاورین تعمیرات کرج، قبل از اینکه برای تعمیر یخچال اقدام نمایند مشاوره و راهنمایی کامل را در اختیار مشتریان قرار می دهند. طبق این راهنمایی ها چند راه پیش روی مشتریان خواهد بود:

در صورتیکه مشکل یخچال فریزر با هزینه قابل قبولی رفع می شود، به مشریان پیشنهاد می شود به هیچ عنوان یخچال خود را تعویض ننمایند و جهت سرویس و تعمیر آن اقدام نمایند.

اما اگر مشکل یخچال فریزر و ساید بای ساید مشتری به گونه ای باشد که برای تعمیر آن باید هزینه بسیار سنگین و بالایی صرف شود، به مشتریان، خرید یخچال جدید، پیشنهاد می شود.

 

خدمات نمایندگی یخچال فریزر تعمیرات کرج

حال با توجه به اینکه مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید ممکن است گریبانگیر هر کسی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشند، قصد داریم خدمات ویژه تعمیرگاه مدرن تعمیرات کرج را به شما معرفی نماییم:

 

تعمیرات کرج، به همه مشتریان مشاوره رایگان ارائه خواهد داد. در طی این مشاوره تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روش های تنظیم دما یخچال، استفاده از آن، نگهداری کردن از آن در اختیار مشتریان قرار داده می شود. با همین اطلاعات بسیاری از مشکلات ابتدایی یخچال فریزر و ساید بای ساید شما رفع می شود و اصلا نیازی به تعمیر وجود نخواهد داشت. در طی این مشاوره مشتری می تواند تصمیم بگیرد که آیا رفع مشکلات جدی یخچال فریزر برای وی صرفه اقتصادی دارد و آیا می خواهد وسیله وی تعمیر شود.

 

تمام قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید در تعمیرگاه مجاز تعمیرات کرج، موجود است و در صورتی نیاز به تعویض قطعه ای وجود داشته باشد در سریع ترین زمان ممکن تعویض صورت می گیرد.

در صورت نیاز به تعمیر در تعمیرگاه، یخچال به محل تعمیرگاه در کرج انتقال داده می شود و در کمتر از یک روز کاری پس از تعمیر بازگردانده می شود.

  

چرا تعمیرگاه یخچال تعمیرات کرج؟

در کنار خدمات عالی که این تعمیرگاه در زمینه تعمیرات یخچال در کرج ارائه می دهد ، این تعمیرگاه امتیازت ویژه ای دارد که اعتماد مشتریان و رضایت آنها را کامل تضمین می نماید. در زیر لیستی از این امتیازات را معرفی نماییم:

 

پس از تماس با تعمیرات کرج، در کمتر از 2 ساعت تعمیرکار در محل شما در سراسر کرج و استان البرز حاضر شده و یخچال مشتری را بررسی می نماید.

تمام کارشناسان و تعمیرکاران تعمیرات کرج، دارای تخصص فنی یخچال بوده و با عیب یابی بموقع یخچال ها فرآیند تعمیرات را تسریع می بخشند.

از آنجا که یخچال فریزر و ساید بای سایدهای برندهای مختلف دارای ویژگی های متمایز می باشند و فقط تکنسین های فوق تخصصی یخچال می توانند تعمیرات آنها را بخوبی انجام دهند.

 

 

منبع: تعمیرات کرج

 

https://tamiratkaraj.com/

 

تعمیر یخچال فریزر در کرج

 

یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از لوازم خانگی مهم در هر خانه ای به شمار می آید. مطمئنا دقت کرده اید حتی اگر نصف روز یخچال را از برق بکشید کل مواد غذایی که فریز شده اند و در یخچال هستند فاسد شده و از بین می روند. حال اگر یخچال برای چند روز خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد اوضاع خراب تر می شود. بنابراین یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از لوازمی است که در صورت خراب شدن و یا ایراد پیدا کردن باید سریعا تعمیر شود.

اگر یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما هم خراب شده است حتما اولین سوالاتی که به ذهنتان می رسد این است که کدام تعمیرکار در کرج می تواند در اسرع وقت آن را تعمیر کند؟! به کدام باربری در کرج زنگ بزنم تا آن را به تعمیرگاه ببرد؟! کارگر از کجا بگیرم؟! اگر نیاز به تعویض قطعات شد از کجا اصل و اورجینال آن را تهیه کنم؟! کدام تعمیرکار تخصص تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج را دارد؟! هزینه های حمل و نقل، کارگر، تعمیر و احیانا خرید قطعات چقدر خواهد شد؟! و خیلی سوالات دیگر که پاسخ آن ها را در سایت تعمیرات کرج، خواهید یافت.

 

اگر یخچال فریزر شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی تعمیر یخچال فریزر در کرج در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با شرکت خدمات تعمیر یخچال فریزر در کرج  از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش یخچال فریزر در کرج بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز یخچال در کرج یا سایت تعمیرات کرج، تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

تعمیر تخصصی انواع یخچال فریزر در کرج

نگران نباشید : هزینه کلیه قطعات استفاده شده برای تعمیر یخچال فریزر در کرج با تعرفه عمده به شما مصرف کننده عرضه میگردد .

جهت رفاه حال شما عزیزان بابت تعمیر یخچال در صدد آمدیم تا شعبات در سراسر کرج را زیاد نماییم تا طبق رضایتمندی مشتری به دلیل حساس بودن تعمیرات یخچال بابت مواد غذایی که داخل یخچال قرار گرفته، که اگر دیر مشکل یخچال حل شود منجر به فاسد شدن مواد غذایی و در نهایت ضرر مالی میگردد ؛ ظرف کمتر از یک ساعت تعمیرکار یخچال در محل حاضر گردد تا آسودگی خاطر حاصل شود، تعمیرات یخچال خارجی و ایرانی تخصص ما است، به طور مثال دی جی تعمیرات، تعمیرات یخچال هیمالیا، تعمیرات یخچال یخساران، تعمیرات یخچال دوو، تعمیرات یخچال بوش، تعمیرات یخچال آدمیرال را انجام میدهد که تمامی برندهای ایرانی، آسیایی، اروپایی و آمریکایی را شامل میشود .

ما به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر در کرج از بهترین و تکمیل ترین قطعه های اورجینال یخچال فریزر در تعمیرات سخت افزاری استفاده می کنیم، و شما را با  ارائه ی سرویس های عالی شگفت زده خواهیم کرد!!  نمایندگی تعمیرات سامسونگ  تعمیرات کرج،  شما عزیزان را آسوده خاطر می سازد.

 

با تماس با شرکت نمایندگی سامسونگ  تعمیرات کرج، بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در کرج از خدمات درجه یک برخوردار شوید. به این صورت که می توانید با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز سامسونگ در کرج تماس گرفته و از خدمات 7*24 و قطعات اصلی یخچال و تعمیر در محل خودتان بهره مند گردید.

 

 

منبع: تعمیرات کرج

 

https://tamiratkaraj.com/samsung-refrigerator-dealer-in-karaj/

 

پرده کرکره

 

کدام پرده کرکره ای برای فضای پذیرایی مناسب است؟

در این مقاله جالب و کاربردی از متین پرده، می‌خواهیم درباره انتخاب پرده کرکره، برای پذیرایی حرف بزنیم. پرده‌ای مدرن و بسیار پر مزیت. ما فکر می‌کنیم که انتخاب این مدل پرده برای سالن پذیرایی، می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. هنوز هم خیلی‌ها علی‌رغم نوگرایی در دکوراسیون، در مورد وسایلی مثل پرده یا فرش کمی سنتی هستند. مثلا با انتخاب مبلمان مدرن در پذیرایی مشکلی ندارند اما در مورد پرده کرکره در فضای پذیرایی کمی شک می‌کنند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم با معرفی انواع پرده کرکره، مزیت‌های این مدل پرده و بررسی کاربرد آن‌ها در دکوراسیون مدرن، چالش انتخاب پرده کرکره ای برای فضای پذیرایی خانه را حل کنیم.

 

پرده کرکره ای، یه پرده انعطاف پذیر

مهم‌ترین ویژگی پرده کرکره ای که آن را به یک پرده مدرن و جذاب تبدیل کرده قابلیت تنظیم نور است. چه روز روشن دلتان اتاق تاریک بخواهد و یا اینکه تماما نور بخواهید هر دو با پرده کرکره ای امکان‌پذیر است. علاوه بر این می‌توانید با تنظیم پرده با نور بازی کنید، شدت آن را کنترل کنید و نور را به صورت سایه روشن به دکوراسیون منزل‌تان بتابانید.

پرده های کرکره ای یا عمودی هستند یا افقی. امروزه بیشتر از پرده کرکره ای افقی در دکوراسیون خانه‌ها استفاده می‌شود. این پرده‌ها در دو نوع دستی و الکتریکی تولید می‌شوند. یعنی می‌توانید آن‌ها را یا به صورت دستی و یا به صورت کنترلی به حالت باز، نیمه باز و یا بسته تنظیم کنید. استفاده از پرده کرکره ای، علاوه بر کاربردی بودن در محیط های داخلی، می‌تواند تاثیر زیادی در ایجاد دکوراسیونی شیک و بی‌نظیر داشته باشد.

 

پرده کرکره‌ای عمودی

همانطور که از نام این پرده‌ها پیداست، اسلایدهای آن به صورت عمودی نصب شده و به صورت افقی نیز جمع و باز می‌شوند. برای پنجره‌های بزرگ، پرده‌های کرکره‌ای عمودی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. به دلیل تنوع رنگی بالایی که در این پرده‌ها وجود دارد، می‌توان مطابق با دکوراسیون فضا از آن‌ها استفاده کرد و در این‌صورت هارمونی خاصی به فضا می‌بخشند. علاوه‌بر آن، این پرده‌ها با طرح دلخواه نیز قابل سفارش هستند.

 

پرده‌ کرکره‌ای افقی

همانطور که گفته شد، پرده‌های کرکره‌ای افقی در سه نوع چوبی، فلزی و طرح چوب، ساخته می‌شوند:
پرده کرکره‌ای چوبی و طرح چوب: یکی از قدیمی‌ترین انواع پرده‌های کرکره‌ای اداری، پرده‌های کرکره‌ای افقی چوبی است. این پرده‌ها در طرح‌های مختلف چوب طبیعی و مصنوعی یا همان طرح چوب در بازار وجود دارند. البته در روند تولید این نوع پرده در طی سالیان اخیر تغییراتی روی داده است و امروزه، این پرده‌ها با هزینه‌های کمتر و در واقع مقرون به صرفه‌تر تولید می‌شوند تا هم برای مصرف‌کننده کاربردی‌تر بوده و هم توانایی رقابت با سایر نمونه‌های موجود در بازار امروزی را داشته باشند.

 

امروزه پرده‌های کرکره‌ای چوبی در متریال، طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و با استفاده از این پرده‌ها نیز می‌توان به‌سادگی میزان نور مورد نیاز را تنظیم کرد. در یکی از انواع آن‌ها، تیغه‌های پرده با یک لایه رنگ پوشانده می‌شود و در این‌صورت امکان انتخاب رنگ توسط مشتری برای هماهنگی بیشتر با دکوراسیون محل کار و یا منزل وجود دارد. در نوع دیگر این پرده‌ها نیز از چوب بامبو استفاده می‌شود که این چوب زیبایی و جذابیت خاصی داشته و از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین پرده‌های چوبی بامبو وزن کمتری دارند و در کرکره‌های خودکار نیز می‌توانند استفاده شوند. از آن‌جایی‌ که تناسب ابعاد در تمام اجزای دکوراسیون‌های داخلی و حتی دکوراسیون‌های خارجی، بسیار تاثیرگذار است، انتخاب عرض تیغه‌های کرکره کاملا به ابعاد محیط و پنجره بستگی دارد.

 

 

منبع: متین پرده

 

https://matinparde.com/product-category/%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87/

 

پرده شید

 

پرده شید چیست؟

امروزه پرده شید از موادی همچون کتان، پنبه، ابریشم و پلی استر ساخته شده است و به طور عمده در طراحی و رنگ های آن ها از لحاظ بصری تنوع و چشم نوازی را مشاهده میکنیم. به همین دلیل ، نگرانی شما در مورد تطبیق دکوراسیون و چیدمان خانه با پرده شید برطرف خواهد شد. پرده شید از لحاظ تنظیم روشنایی نور و نیز نظافت بسیار ساده تر از دیگر پرده ها ی دیگر میباشد. به همین دلیل است که ، این روزها پرده شید طرفداران بسیار زیادی را در میان مردم پیدا کرده است.


مزایای پرده شید

پرده های شید علاوه بر ظاهری زیبا و با شکوه ، باعث ایجاد امنیت در یک مکان می شود ، زیرا که فوم پشت پرده شید، باعث آن میشود که این نوع پرده از پرده ها دیگر متفاوت باشد و مانع از عبور نور میشود و هیچ امکان دیدی از بیرون به فضای داخل خانه امکان پذیر نمی باشد. پرده شید برخلاف دیگر پرده های اشرافی ، نصب آسانی دارد و به دو صورت دستی و موتوری (با ریموت کنترل) در دو جهت بالا و پایین حرکت میکند. امروزه نیز شاهد این هستیم که به دلیل استفاده گسترده از پرده شید، این نوع پرده قابلیت آن را دارد که متناسب با هرگونه فضایی در دو نوع ساده و طرح دار وارد بازار شده اند. بنابراین در کلام اخر بهتر است که پیش از هر اقدامی برای خرید پرده شید ، از تماشای مدل های مختلف و کاتالوگ های انواع طرح های آن غافل نشوید.

 

در این نوع پرده ملاک بر این است که پرده از دوطرف قابل رویت باشد و در دوطرف پرده عکس چاپی قرار دارد.


ویژگی های کلی پرده های شید رول تصویری :

صد درصد قابل شستشو

قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه

قابلیت چاپ تصاویر دلخواه در دو نوع یکرو و دورو

ثبات رنگ در برابر دمای بالا و نور آفتاب

حداقل ارتفاع یک متر طول و در مجموع حداقل یک ونیم متر مربع لحاظ میگردد

حداقل عرض پرده شید تصویری ۳۰۰ سانتیمتر و بدون محدودیت ارتفاع میباشد.

 

پرده فتو شید تصویری یکرو :

در این نوع پرده ملاک بر این است که تنها از یک طرف دید وجود داشته باشد مانند پنجره اتاق ها یا مکانهای ورودی که نسبت به پرده از پشت دیدی وجود ندارد و تنها یک سمت پرده دارای تصویر می باشد.

 

رقص نور و سایه در پرده تصویری

برای داشتن یک سایه روشن روی عناصر منزل، شما به یک پرده شید نیاز دارید. پرده شید همانطور که از اسمش هویداست سایه ای را در دل خود دارد و این سایه زیبا را برای منزل با کمک تلالوهای سرگردان خورشید ایجاد می کند.

سایه روشن هایی که در هر جا باشند بی شک جاوه بصری زیبایی خلق می کنند و چشم اندازی بی نظیر را فراهم می آورند حال اگر با کمک پرده شید و نور خورشید این سایه روشن را ایجاد کنیم که  دیگر بهترین آفریننده دکوراسیون منزل خود خواهیم بود.

پرده شید های زیبا در انواع مختلفی برای زیباسازی فضای منزل و یا اماکن اداری و تجاری آماده خدمت به شماست. انواع شید های ساده تا شیدهایی که با متریال های مختلفی برای ایجاد سایه روشن های متفاوت و بی همتا تولید شده اند می توانند در زیباسازی و همچنین تنظیم میزان نور ورودی به منزل بسیار راهگشا باشند.

 

چرا پرده شید؟

شید ها در فضای دکوراسیون امروزه از عناصری هستند که به راحتی می توان آن ها را با سایر عناصر منزل همخوان کرد و هارمونی منزل را حفظ کرد، همچنین این شیدهای زیبا با کمک پنل هایی که جلوه و منظر خاص و جذابی دارند می توانند نمایی بسیار شیک و شکیلی را برای خانه یا محیط کار شما به ارمغان آورند.

شیدهای ساده و شیدهای تصویری یا فتوشید همیشه انتخابی ساده و در عین حال هوشمندانه و دل انگیز برای خانه های گرم و زیبا است.

 

 

منبع: متین پرده

 

https://matinparde.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84/

 

پرده زبرا

 

پرده زبرا چیست؟
 زبرا، یکی از انواع جدید پردهای کلاسیک میباشد. زبرا به پرده های تزئینی گفته می شود که به صورت افقی بوده و از تور و پارچه تشکیل شده که به شکل راه راه های افقی می باشد و از دو لایه پرده ساخته شده است. ظاهر و رنگبندی این پرده به گونه ای می باشد که می توان از آن برای پرده پذیرایی،  پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه یا حتی فضاهای رسمی و اداری استفاده نمود، این پرده پس از نصب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محیط خواهد داشت.
 
انواع پرده زبرا
این پرده ها به سه دسته تقسیم میشود :
 
زبرا ساده
زبرا چاپی (تصویری)
زبرا طرح دار
 
پرده زبرای ساده
پرده زبرا ساده، ساده ترین نوع این مدل پرده و  بدون هیچ طرح و نقشی میباشد، و معمولا بصورت تک رنگ و در ۲۰ رنگ مختلفی مانند سیاه، سفید، قرمز، طوسی، قهوه‌ای، بنفش، آبی، صورتی ….. عرضه میشود. پرده زبرا ساده جزو پرفروش‌ترین‌ طرح‌ها می‌باشد. پرده زبرا  ساده در هر اندازه‌ای قابل سفارش است. قیمت پرده زبرا ساده به متر مربع محاسبه می‌شود. این نوع پرده جزو کارهای قیمت مناسب محاسبه می‌شود چرا که طرحی روی آن چاپ نشده است. از این نوع پرده معمولا به عنوان پرده اداری استفاده میشود.
 
پرده زبرا چاپی(تصویری )
پرده زبرا مدل چاپی از جدیدترین انواع پردهای تزئینی میباشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرد. کارایی و نمای فوق العاده و منحصر به فرد این پرده با وجود این که به تازگی وارد بازار تزئینات داخلی ایران شده، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و سریعا جایگاه خود را در میان سایر مدل های پرده باز نموده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پرده زبرا چاپی یا تصویری در مکانیزم و کارکرد هیچ تفاوتی با دیگر مدلهای این نوع پرده نداشته و شما با بالا و پایین کردن آن توسط نوارهایی که بر روی پرده قرار دارد میتوانید مقدار نور را به صورت دلخواه از ۱۰ تا ۵۰ درصد تنظیم نمایید و در صورت نیاز میتوان پرده را کاملا جمع نمود و از نور کامل استفاده نمود. 
تنها وجه تمایز این مدل با انواع دیگر زبرا در طرح چاپ شده روی آن است که در چاپخانه با دستگاه های مخصوص این مدل از زبرا، چاپ و مونتاژ می شود. قیمت پرده زبرا چاپی، در مقایسه با نوع ساده بالاتر می‌باشد. این نوع پرده در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی ساخته می‌شود که با توجه به درخواست شرکتها برای چاپ لوگو روی پرده و یا افراد مختلف با سلیقه های مختلف چاپ شده و بصورت پرده زبرا چاپی در مکانهای مختلف نصب می شود. یکی از اساسی ترین مشکلات پرده تصویری، چاپ چهره میباشد. چرا که توانایی چاپ پرده در یک طرف پرده است به این دلیل که در صورت چاپ چهره در دو طرف پرده ، تصویر وارانه و یا نیمه روی پرده نمایش داده می شود.
 
پرده زبرا طرح دار
تفاوت پرده زبرا طرح دار با مدل چاپی این است که در مدل چاپی شما طرح مورد علاقه خود را سفارش داده و آن طرح بوسیله دستگاه چاپ روی پرده های ساده چاپ میشود. اما در نمونه طرح دار اشکال و مدلهای مختلف در زمینه پارچه وجود دارد. پرده زبرا طرح دار، با طرح های زیبا و بدیع خود تنها زینت بخش دکوراسیون منازل و محیط های کاری نیست، بلکه به آسانی حس آرامش و طروات را نیز به شما منتقل می کند.
حسی که می توانید بدون دغدغه و مشغله ی فکری، ساعت های طولانی را در اتاق کار خود یا اتاق خواب خود در آرامش باشید. پرده زبرا طرح دار، با داشتن انواع طرح های متنوع و بسیار زیبا و همچنین فوق العاده با کیفیت، به راحتی با تمامی سلایق و حتی دکوراسیون های مختلف نه تنها هماهنگ و سازگار است، بلکه دیزاین محیط انتخابی را مدرن و منحصر به فرد می کند. تنها کافی است که طرح های متنوع آن را درست انتخاب نمایید. این مدل پرده به علت تنوع طرح زیاد مناسب بعنوان پرده اتاق خواب ، آشپزخانه، یا و یا در مواری حتی در سالن پذیرایی نیز استفاده میشود.
 
 

 

https://matinparde.com/product-category/%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%b1%d8%a7/

 

پرده آشپزخانه


انتخاب پرده آشپزخانه مناسب

نکاتی در انتخاب پرده آشپزخانه مناسب از جمله مدل پرده رنگ پرده طرح پرده آشپزخانه و نحوه‌ی شست و شوی پرده‌های مختلف:

 

آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود و خانم‌ها بیشتر وقتشان را در آن‌‌جا می‌گذرانند از این‌رو باید به زیبایی آن اهمیت داد. یکی از لوازم خانه که تاثیر زیادی بر زیبایی و هماهنگی آشپزخانه دارد، پرده است که در هنگام خرید و انتخاب آن باید دقت شود.

 

انتخاب پارچه مناسب برای پرده آشپزخانه

مهم‌ترین نکته در مورد پرده‌ آشپزخانه انتخاب پارچه‌ای مناسب است که باید دارای رنگ ثابت و مقاوم در برابر نور باشد تا در اثر تابش نور خورشید تغییر رنگ ندهد و به اصطلاح بور نشود. پارچه‌های نخی معمولا بهترین انتخاب برای پرده‌ها هستند چون پرده ی آشپزخونه بیشتر از پرده‌ی سایر جاها شسته می‌شود و پارچه‌های نخی نیز در مقابل شستشو  بسیار مقاوم هستند.

 

انتخاب رنگ مناسب پرده آشپزخانه

رنگ‌ها تاثیر بسزایی در کوچک یا بزرگ نشان دادن فضا دارند پس سعی کنید دقت بیشتری در انتخاب رنگ داشته باشید. اگر آشپزخانه کوچک دارید بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. اگر میزان تابش نور خورشید به داخل آشپزخانه زیاد است بهتر است که از پارچه‌های تیره تر استفاده کنید تا میزان نور رو کنترل کنید. مهم‌ترین مساله درباره آشپزخانه تحریک اشتها است بنابراین در انتخاب رنگ پرده آشپزخانه باید سراغ رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی ملایم بروید. درواقع هر رنگی که یادآور مواد طبیعی باشند، برای آشپزخانه مناسب است به غیر از رنگ های سرد و خنثی که به طور کلی اشتهای افراد، ذوق و سلیقه آشپز را کور می‌کنند. همچنین رنگ پرده آشپزخانه باید با لوازم خاص آن و دکوراسیونی که برایش تعریف شده همخوانی داشته باشد به خصوص رنگ کابینت‌های خانه که در انتخاب رنگ پرده بسیار مهم هستند.

 

 

طرح پارچه

با توجه دیوار‌های آشپزخونه خود طرح پارچه رو انتخاب کنید. اگر کاشی‌های طرح دار و شلوغ در آشپزخانه دارید بهتراست که پرده‌ی ساده برای این مکان طراحی کنید و برعکس پارچه های طرح‌دار روی دیوار‌های ساده بسیار زیباتر به نظر میایند.

 

نکاتی در مورد انتخاب پرده مناسب

در مورد رنگ و طرح پارچه خوب فکر کنید. پرده‌ها بسیار جلب نظر می‌کنند و تاثیر زیادی روی اتاق شما خواهند داشت.

 در مورد مقدار پارچه مضایقه نکنید. سخاوتمندانه عمل کنید. پرده‌ها حداقل باید دو برابر عرض پنجره باشند. حتی اگر بیش‌تر مواقع آن‌ها را  جمع نگه دارید. 

همچنین پرده باید به اندازه کافی بلند باشد. اگر می‌خواهید شیک و زیبا به نظر برسد، آن را بلندتر انتخاب کنید تا روی زمین را بگیرد و اگر می‌خواهید تمیز جلوه کند، بهتر است تا نزدیک زمین باشد. اما هرگز نباید ارتفاع پرده بلندتر از این دو حالت باشد. پرده‌های خیلی کوتاه ناقص به نظر می‌رسند. بنابر این بهتر است پارچه را بلندتر انتخاب کرده و برای کوتاه‌تر شدن پایین پرده را تو بگذارید.

 برای کنترل درجه حرارت و مقدار نور از پارچه‌های مناسب استفاده کنید. پارچه‌های کتان نور را از خود عبور می دهند و پوشش مناسبی برای گرم‌تر شدن اتاق در زمستان و خنک‌تر بودن آن در تابستان هستند. پوشش‌های ضخیم به دلیل جلوگیری از ورود نور، برای اتاق‌‌خواب‌ها مناسبند و برای آشپزخانه ها کاربردی ندارند.

 

 در انتخاب میله پرده دقت کنید. گیره و میله پرده باید متناسب با پارچه باشند.

 

 پارچه‌های سنگین‌تر مانند مخمل را باید روی میله‌های بزرگ و حتی دکوری آویزان کرد در حالی که برای پرده‌های ابریشمی سبک و پارچه‌های نازک می‌توان از میله‌های ظریف‌تر استفاده کرد.

می‌گویند میله‌ پرده باید با بقیه وسایل اتاق هماهنگ باشد پس در انتخاب آن‌ها دقت کنید. مثلا اگر جنس میز و صندلی شما طلق شیشه‌ای است، میله پرده و اتصالات آن هم باید با آن هماهنگ باشد.  بست‌ها و سر میله‌های پرده ممکن است جزیی به نظر برسند اما وقتی روی میله قرار می‌گیرند، جلوه پرده را کامل می‌کنند.

 

 

منبع: متین پرده

 

https://matinparde.com/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/

 

بازسازی منزل

 

اغلب ساختمان‌ها و منازل قدیمی، حس نوستالژیک به ساکنین خانه منتقل می‌کنند و این موضوع می‌تواند لذت‌بخش باشد؛ اما فرسودگی ساختمان سبب ایجاد مشکلاتی برای افراد خانه می‌شود.

ساختمان به مرور زمان، کیفیت، استحکام و امنیت خود را از دست می‌دهد و برای قابل سکونت کردن آن باید از اقدامات تعمیر و بازسازی ساختمان استفاده کرد.

از این‌رو رفع و رجوع مشکلات خانه‌های قدیمی، به تعمیرات اساسی و پایه‌ای نیاز خواهد داشت

 

اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه قدیمی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در ارتباط با عملیات بازسازی منزل قدیمی و مراحل آن در اختیارتان قرار دهیم.

 

بازسازی ساختمان چیست؟

ساختمان‌های قدیمی و فرسوده پس از گذشت زمان با کاهش کیفیت، استحکام و امنیت مواجه شده و مشکلاتی را برای ساکنین خانه به‌وجود می‌آورند.

از این‌رو مرمت، بازسازی وساختمان یا تغییر دکوراسیون منزل، می‌تواند به حل مشکلات ناشی از فرسودگی اجزای داخلی و خارجی سازه کمک کند.

 

بازسازی منزل، به مجموعه عملیاتی اطلاق می‌شود که به منظور برطرف کردن مشکلات قسمت‌های مختلف سازه یا افزایش زیبایی بصری ساختمان انجام می‌شود تا شرایط سکونت فراهم شود.

بهترین روش رفع مشکلات بنای ساختمان فرسوده، بازسازی و نوسازی سازه به‌ حساب می‌آید که پیاده‌سازی و اجرای آن به تخصص، زمان و هزینه زیادی نیاز دارد.

بسیاری از افراد به دلیل آگاهی از مشکلات و سختی تعمیرات و بازسازی منزل، ترجیح می‌دهند از خیر بازسازی خانه قدیمی بگذرند یا با یک سازنده برای ساخت خانه جدید وارد مذاکره شوند اما برخی به خانه قدیمی خود دلبستگی دارند و می‌خواهند با بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل به هدفشان برسند.

 

انواع روش‌های بازسازی و نوسازی ساختمان

 

بدون تردید تا به حال با ساختمان‌هایی مواجه شده‌اید که قسمت‌های داخلی و خارجی بنا به دلیل فرسودگی با مشکلاتی همراه شده‌اند؛ از این‌رو به مرمت، ترمیم و بازسازی نیاز دارند.

 

انتخاب روش بازسازی کلی یا جزئی با توجه به میزان آسیب‌دیدگی قسمت‌های مختلف ساختمان تعیین می‌شود.

بازسازی و نوسازی ساختمان به روش جزئی برای زمانی‌که تنها قسمتی از بنای ساختمان به مرمت نیاز دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اگر همه بخش‌های بنای ساختمان از جمله قسمت‌های داخلی و خارجی سازه به تعمیرات، مرمت و تقویت نیاز داشته باشند، روش کلی بازسازی و نوسازی ساختمان کاربرد دارد.

انواع روش‌های بازسازی خانه قدیمی باید توسط افراد متخصص و با تجربه پیاده‌سازی و اجرا شوند تا در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه مقرون به‌صرفه به نتیجه مطلوب رسید.

 

اصول معماری و بازسازی کلی ساختمان فرسوده

در حال حاضر توجه به نواقص و مشکلات آپارتمان و خانه قدیمی و بازسازی آن در میان عموم به یک چالش تبدیل شده است.

در کنار بازسازی منزل قدیمی برای رفع نواقص ساختمان، توجه به اصول زیباشناسی و جذابیت ظاهری ساختمان بسیار حائز اهمیت است.

دکوراسیون معماری داخلی منزل در کنار اقدامات ترمیم و مرمت سازه از جمله عملیات معماری و بازسازی کلی ساخت فرسوده محسوب می‌شود که به زیبایی ساختمان کمک شایانی می‌کند.

 

به‌طور کلی اصول بازسازی، مرمت و ترمیم ساختمان فرسوده به شرح زیر است:

  •        بازدید کامل از ملک و قسمت‌های مختلف ساختمان قدیمی
  •        تعیین میزان آسیب‌دیدگی بنای ساختمان
  •        تعیین روش بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل
  •        انتخاب نوع متریال جهت ترمیم، مرمت و تقویت بنای ساختمان
  •        استفاده از تجهیزات و لوازم مدرن و پیشرفته جهت بازسازی
  •        بهره‌گیری از کادری متخصص، مجرب و با تجربه در زمینه بازسازی ساختمان

 
 

منبع: آریابد سازه

 

https://ariyabodsaze.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84/

 

اتوبخار سیلتر

 

شرکت سیلتر، یک شرکت ترکیه‌ایی است که محصولاتی از قبیل اتوهای صنعتی، خانگی، میز اتو و لوازم جانبی محصولات خود را تولید می‌کند. این شرکت با سابقه فعالیت دیرینه خود سال‌هاست که در زمینه اتو به فعالیت می‌پردازد و نام خود را در میان تمامی خیاط‌ها و مزون کارها بر سر زبان انداخته است. شهرت این شرکت بیشتر در زمینه اتوهای صنعتی و مخزن‌دار است. شرکت سیلتر در سال 1983میلادی آغاز به کار کرد و اولین مدل از محصولات اتوهای خود را با مدل ST / B200 به بازار ارائه نمود. در حال حاضر یکی از پر استفاده‌ترین نمونه‌های اتوهای سیلتر در بازار ایران با مدل 2035 عرضه می‌شود.

 

معرفی اتو بخار 3/5 سیلتر ترک

وجود اتوی پرقدرت و بادوام جزء مهمترین لوازم در تولیدی ها و مزون ها می باشد. که می توان در این زمینه اتو بخار 3/5سیلتر ترک را جزء یکی از بهترین و کاربردی ترین اتوهای کارگاهی در این زمینه دانست.

این اتوی کارگاهی محصول کشور ترکیه می باشد که با استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه می شود در این قسمت قصدذ داری به بررسی مشخصات این اتوی ترک بپردازیم . شما همراهان عزیز می توانید اطلاعات تکمیلی این محصول را از قیمت اطلاعات بیشتر مشاهده نمائید.

 

مجهز به سیستم بخار خودکار

در کمترین زمان آماده اتو کشی می شود

مجهز به صفحه نسوز

بدون شفق و برق انداختن برروی پارچه

مجهز به صفحه نمایشگر

 

کاربرد و کارایی اتو سیلتر

اتوبخار سیلتر، قادر است تا انواع پارچه های حریر، پارچه معمولی، پارچه ضخیم، پارچه نازک مناسب را اتو نماید. بدون برق انداختن (شفق روی پارچه)یا آسیب به پارچه و سرعت عمل بیشتر و بخار فشرده و همچنین  عایق صد در صد نسوز موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تولیدی های پوشاک زنانه، مردانه و… بسیار کاربرد دارد.

 

 

آیا اتو سیلتر ترک بهتر است یا مونتاژ ایران؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که کدام اتو بهتر است؟

اتوی بخار یک محصول صنعتی است که اکثرا در کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد

مهم ترین قسمت های یک اتو شامل شیر برقی پرشر و المنت و دیگ آن میباشد

که این موضوع در اتوبخار سیلتر ایرانی و ترک تا حدودی یکسان هست

سیستم پرشر و شیر برقی این اتو ها کاملا یکسان هست ودر المنت و دیگ باهم متفاوت هستند

سیستم المنت دیگ مونتاژ ترک و فیوز قطع کن آن حرارتی میباشد و در ایرانی دستی میباشد

در بخش دیگ اتو ها در مونتاژ ترک دیگ اتو از جنس آلمینیوم و در ایرانی نیز همینطور میباشد

اتو ایرانی شامل 6 ماه گارانتی طلایی هست اما اتو ترک هیچ گارانتی نداره

در نتیجه اگر بخواهیم انتخاب درستی داشته باشیم اتو ایرانی قیمت مناسب تر و کیفیت خوبی برخوردار است

و اتو مونتاژ ترک از قیمت بالاتر و کیفیت بالا برخوردار هست

در اتو ایرانی زمان آماده شدن بخار 8 دقیقه میباشد و در ترک 5 دقیقه 

قدرت بخار اتو ایرانی بیشتر از ترک هست 

امکان رسوب گرفتن در اتو ایرانی به دلیل مسیر صاف که در کفه اتو هست نسبت به ترک کمتر میباشد

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد اتوبخار باید رعایت کرد میزان ریختن آب در مخزن اتو که نباید بیشتر از 2 لیتر باشد که فضا برای بخار در مخزن وجود داشته باشد.

 

منبع: نخریس

 

https://nakhris.com/silter-steam-iron